Je denkt erover mij in te schakelen voor je website of om je bedrijf beter te promoten. Of misschien loop je vast in je teksten en vraag je je af of ik je daarbij kan helpen.
Zullen we eerst – vrijblijvend – kennismaken? Ik wil graag weten wie je bent en waar je mee bezig bent. En jij wilt natuurlijk ook weten wie ik ben en wat ik jou te bieden heb.

Mijn werkwijze in vijf stappen (of zes)

In vijf stappen hebben we een eindproduct. In veel gevallen is het verstandig om je ook voor te bereiden op de toekomst: stap 6.

1. Luisteren

Vertel me wat jouw bedrijf doet en wie jouw klanten zijn. Via welke middelen communiceer je en met welk doel? Wat leveren deze middelen je op?

2. Jouw vraag centraal

Al pratend komen we bij jouw vraag en verwachtingen, want die staan centraal. Welk resultaat wil je bereiken? En wat voor planning, budget of andere randvoorwaarden heb je in gedachten?

3. Mijn voorstel

Op basis van jouw situatie en vraag maak ik een voorstel. Hierin staan de afspraken, een tijdsplanning en de prijs. Zodra je akkoord bent start ik.

4. Aan de slag

Regelmatig informeer ik je over de voortgang en ik laat je één of meer concepten zien. Zo check ik bij je of we op de juiste weg zijn of dat er aanpassingen nodig zijn.

5. Eindproduct en evaluatie

Komt het eindproduct overeen met jouw wensen en onze afspraken, dan volgt de factuur. Ook vraag ik je mening over het product en onze samenwerking, want van jouw feedback kan ik leren.

6. Toegift: toekomst

Communicatiemiddelen zijn net plantjes: zonder water moeten ze op den duur de GFT-bak in. Om ook in de toekomst goede resultaten te krijgen is het belangrijk dat je erin blijft investeren. Dat kost tijd en soms ook geld. Ik leg je uit hoe je dat zo efficiënt mogelijk doet.

 

Passende partner

Mijn hulp aan jou kan allerlei vormen aannemen, afhankelijk van welke ondersteuning jij zoekt. Heb je advies nodig of wil je iets leren? Of wil je dat ik je werk uit handen neem door bijvoorbeeld een website voor je te maken of teksten te schrijven? Waar nodig schakel ik andere vakmensen in. Want door onze krachten te bundelen kunnen we jou beter van dienst zijn.
Soms verwijs ik je door, als ik denk dat iemand anders jou beter kan helpen. Want ik vind dat je een passende partner voor jouw klus verdient.