Je kwam vast met een bepaalde vraag of behoefte op mijn website terecht. Wat je ook wilt weten, je ziet gauw genoeg of ik iets voor je kan doen.
Misschien valt jouw vraag onder een van mijn drie diensten:

  1. Ik ondersteun zzp’ers bij de promotie van hun bedrijf op internet en daarbuiten (online en offline). Lees hoe je de bekendheid van je bedrijf vergroot.
  2. Ik help websites maken of verbeteren. Lees hoe je extra ondersteuning bij je website krijgt, zodat je meer resultaat behaalt.
  3. Ik doe redactiewerk voor allerlei teksten. Lees hoe jouw teksten beter en effectiever kunnen worden.

Jouw vraag staat bij mij centraal

Of je nu wilt dat ik je iets leer of dat ik je werk uit handen neem, jouw vraag staat bij mij centraal. Zodra ik weet wat jij nodig hebt doe ik je een aanbod.
Soms verwijs ik je door, als ik denk dat iemand anders beter bij jouw opdracht past. Het gaat mij erom dat je goed geholpen wordt.

Met wat voor vragen kun je bij mij terecht?

Deze drie voorbeelden geven een indruk van wat ik zoal voor je kan doen. Hoe ik je kan ondersteunen bij het schrijven van teksten vind je op mijn pagina over Effectieve teksten.

Voorbeeld 1

Je was destijds supertrots op je nieuwe website, maar hij bracht je niet zoveel klanten als waar je op hoopte. Inmiddels is de vormgeving verouderd. De pagina’s laden niet erg snel. Om over de vindbaarheid in Google maar te zwijgen. Enkele klanten vertelden dat het ze moeite kost om iets op jouw website te vinden.

Wat kan ik voor je doen?

Eerst pak ik de websitestructuur aan. De teksten herschrijf ik, zodat ze aansluiten bij je bezoekers en goed vindbaar zijn in de zoekmachines. Ik benader iemand die jouw website sneller maakt en in een nieuw jasje steekt. Een fotograaf maakt een serie foto’s, die je ook op social media kunt gebruiken. Door deze acties stijgen je bezoekcijfers en nemen meer mensen contact met je op.

Voorbeeld 2

Je hebt een groot netwerk, maar die bijeenkomsten en afspraken kosten je veel tijd. Daarom wil je meer online netwerken. Voor je bedrijf heb je zelf je website, Facebookpagina en je visitekaartjes geregeld. Op de bedrijfsnaam na lijken ze weinig op elkaar. Schrijven gaat je niet makkelijk af, dus je plaatst maar zelden een bericht.

Wat kan ik voor je doen?

Samen met jou zet ik de sterke kanten van je bedrijf op een rij. Op welke vragen van klanten speel jij in en wat wil je uitstralen? Met de antwoorden hierop ontwerpt de vormgever een herkenbaar logo en huisstijl. Ik schrijf teksten voor je en maak een actieplan voor hoe je je website en social media inzet voor je promotie. We maken van jouw bedrijf een merk, dat steeds bekender wordt.

Voorbeeld 3

De website van jouw bedrijf trekt redelijk veel bezoekers, maar op een smartphone is hij niet goed te bekijken. Hij voldoet ook nog niet aan de nieuwe privacywet (AVG) en is niet beveiligd. Doordat de teksten onvoldoende aansluiten bij de beoogde klanten, klikken de meeste bezoekers al na enkele seconden weg.

Wat kan ik voor je doen?

Eerst bespreken we het doel en de doelgroep van de website. Op basis hiervan herschrijf ik de teksten en pas ik de menustructuur aan. Voor de techniek en de vormgeving vraag ik een expert zodat alles weer voldoet, ook voor de smartphone. Plus ik maak een plan om ervoor te zorgen dat je website ook in de toekomst actueel blijft en bijdraagt aan de groei van jouw bedrijf.